Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Βαγγέλης Γιαννακούρας .<< Ας είμαστε πιο προσεκτικοί στις εύκολες κατηγορίες >>



Σε ανταπόκριση επανειλημμένων καταγγελιών των κατοίκων της περιοχής Μηλιάς ,οι οποίοι αγανακτισμένοι μου δήλωναν  την ανυπόφορη κατάσταση που επικρατούσε  τον τελευταίο καιρό στην περιοχή τους λόγω της  ρύπανσης    από τα λύματα  συγκεκριμένης κτηνοτροφικής μονάδας 
,τα οποία ανεξέλεγκτα πλημμύρισαν  όλη την γύρω έκταση , και επειδή πάνω απ όλα νοιάζομαι για τη δημόσια υγεία των κατοίκων  η οποία κινδυνεύει  άμεσα , ,αναγκάστηκα να βρω προσωρινή λύση στο πρόβλημα που συνεχώς διογκωνόταν ,μεταφέροντας τα λύματα στο βιολογικό  καθαρισμό της Τρίπολης. Συγκεκριμένα  έστειλα  άμεσα το αρμόδιο κλιμάκιο  και αφού μου μετέφερε τη ζοφερή εικόνα της περιοχής,  κάλεσα  στο γραφείο μου το Διευθυντή της ΔΕΥΑΤ  κύριο Κοτσιώνη Παναγιώτη και ύστερα από διεξοδική συζήτηση και αφού ρητώς μου επιβεβαίωσε ότι δε θα υπάρξει κανένα πρόβλημα  με τη λειτουργία   του βιολογικού της Τρίπολης ,ζήτησα από το Δήμο  να επιτρέψει την προσωρινή μεταφορά των αποβλήτων  ,πράγμα το οποίο και έγινε .Με έκπληξή μου διάβασα στο Arcadiaportal σχετικό ρεπορτάζ της κυρίας Γιούλης Παπαδοπούλου που μου επιρρίπτει ευθύνες για τη παραπάνω ενέργεια σε σχέση με την επιβάρυνση του βιολογικού καθαρισμού και υπονοεί ακόμη ότι με την πράξη μου αυτή εξυπηρέτησα συμφέροντα του επιχειρηματία της συγκεκριμένης μονάδας.
Όσο δε για την αναφορά του δημοσιεύματος στο ότι δεν κατέστη δυνατό να επικοινωνήσει μαζί μου η δημοσιογράφος ,ενημερώνω την ίδια ,το PORTAL  στο οποίο γράφει  καθώς και όποιον άλλον ενδιαφερόμενο ,ότι το κινητό μου τηλέφωνο ,είναι πάντα διαθέσιμο  και όποιος πραγματικά με αναζητεί  μπορεί να με βρει. Τέλος θα ήθελα να προτρέψω την κυρία Παπαδοπούλου  καθώς και τους άγνωστους σχολιαστές του portal  πέρα από την αυστηρή  και άδικη πολλές φορές κριτική τους ,να προβαίνουν σε ανεύρεση δικών τους λύσεων ως ουσιαστική αντιπρόταση Ας είμαστε πιο προσεκτικοί στις εύκολες κατηγορίες και ας αλλάξουμε επιτέλους νοοτροπία .Οι καιροί το απαιτούν …..

Αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου
Περιφερειακής Ενότητας Αρκαδίας
Βαγγέλης Γιαννακούρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου