Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Αναλυτικά ποιές ΔΟΥ κλείνουν στην Πελοπόννησο και που πάνε






Το πόρισμα για την κατάργηση 127 εφοριών έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Οικονομικών. Από τις 241 εφορίες που υπάρχουν σήμερα, θα παραμείνουν 114 σε ολόκληρη τη χώρα.
Η αναστολή λειτουργίας των 127 ΔΟΥ θα γίνει σε δύο φάσεις και αν δεν υπάρξουν νέες καθυστερήσεις, θα ολοκληρωθεί στο τέλος του χρόνου. Η μεταστέγαση αυτών των ΔΟΥ απαιτεί δαπάνες (μεταφοράς, διαρρύθμισης / διαμόρφωσης των χώρων, υποδομών πληροφορικής), οι οποίες εκτιμούνται περίπου σε 4,25 εκατ. € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 23% και απρόβλεπτων εξόδων 15,3%), το οποίο μπορεί και να επιδοτηθεί από το ΕΣΠΑ κατά 95%.

Ταυτόχρονα, το έργο των παραπάνω ενοποιήσεων θα αποφέρει όφελος περίπου 19 εκατ. € στη διετία 2013-2014 (ήτοι 791 χιλιάδες € / μήνα), που θα προκύψει μετά την παράδοση στους ιδιοκτήτες όλων των μισθωμένων κτιρίων που αποδίδονται / αποδεσμεύονται εξαιτίας των ενοποιήσεων των ΔΟΥ, καθώς και μείωση των λειτουργικών δαπανών.

“Συνεπώς το κόστος μεταφοράς και διαρρυθμίσεων των κτιρίων που θα στεγάσουν τις ενοποιημένες ΔΟΥ, εφόσον συντρέξουν όλες οι προϋποθέσεις που καταγράφονται στο παρόν πόρισμα, θα αποσβεστεί σε 5,4 μήνες, ενώ αν επιδοτηθεί από το ΕΣΠΑ, τότε το κόστος για το δημόσιο θα είναι ελάχιστο” αναφέρει το πόρισμα στο συμπέρασμά του.

Αυτό βέβαια, ενδιαφέρει το υπουργείο Οικονομικών. Τα εκατομμύρια των φορολογουμένων που θα αναγκαστούν να αλλάξυν συνήθειες δεκαετιών, τα ενδιαφέρει που θα εξυπηρετούνται από εδώ και στο εξής.

ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

Νομός Αργολίδας





ΔΟΥ

ΕΣΟΔΑ ΔΟΥ

(σε χιλ. €)

ΕΣΟΔΑ ΤΕΛΩΝΕΙΩΝ (σε χιλ. €)

ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ (σε χιλ. €)

ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΝΑΛΛΑΣ

ΣΟΜΕΝΩΝ

% ΕΣΟΔΩΝ ΔΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΝΟΜΟΥ
ΑΡΓΟΥΣ

54.739

0

54.739

45.159

42,52%
ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ

22.447

0

22.447

15.048

17,43%
ΝΑΥΠΛΙΟΥ

51.564

5.621

57.185

45.893

40,05%
ΣΥΝΟΛΟ ΝΟΜΟΥ

128.750

5.621

134.371

106.099

100%




Το Ναύπλιο αποτελεί την Πρωτεύουσα του Νομού.

Ωστόσο το σύνολο των συναλλασσομένων της ΔΟΥ Άργους ξεπερνά το μέσο όρο των συναλλασσομένων όλων των ΔΟΥ της χώρας, πλην Αττικής και Θεσσαλονίκης. Επομένως προτείνεται η παραμονή της λειτουργίας της ΔΟΥ Άργους (και όχι η αναστολή της λειτουργίας της).

Λαμβάνοντας υπόψη τις χιλιομετρικές αποστάσεις των υπολοίπων ΔΟΥ του Νομού, προτείνεται η ενοποίηση της ΔΟΥ Κρανιδίου με τη ΔΟΥ Ναυπλίου.

Επιπρόσθετα η Επιτροπή προτείνει την ενοποίηση της ΔΟΥ Σπετσών με τη ΔΟΥ Ναυπλίου, εξαιτίας βέλτιστης ακτοπλοϊκής σύνδεσης με το λιμάνι Κόστα, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου.

Άρα προτείνεται η λειτουργία 2 ενοποιημένων ΔΟΥ στο Νομό, η μια στο Ναύπλιο και η άλλη στο Άργος.

ΔΟΥ Ναυπλίου:



ΔΟΥ ΥΠΟ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΥΠΑΛ

ΛΗΛΟΙ

ΩΦΕΛΙΜΗ

ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΜΗΝΙΑΙΟ

ΜΙΣΘΩΜΑ (€)

ΔΟΥ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ*

ΩΦΕΛΙΜΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΜΗΝΙΑΙΟ

ΜΙΣΘΩΜΑ (€)


ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ

9

200 τ.μ.

1.467

ΝΑΥΠΛΙΟΥ

52

400 τ.μ.

4.226


ΣΠΕΤΣΩΝ

4

270 τ.μ.

1.995










ΑΡΓΟΥΣ

30

660 τ.μ.

4.578


* Στην ενοποιημένη ΔΟΥ

Και οι 4 ΔΟΥ στεγάζονται σε μισθωμένα κτίρια. Το κτίριο της ΔΟΥ Ναυπλίου επαρκεί οριακά για τη συστέγαση των ΔΟΥ Κρανιδίου και Σπετσών.

Άρα προτείνεται η άμεση μεταστέγαση των ΔΟΥ Κρανιδίου και Σπετσών στο κτίριο της ΔΟΥ Ναυπλίου και η παραμονή της ΔΟΥ Άργους στο υφιστάμενο κτίριο.

Προτείνεται η λειτουργία Γραφείου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στις Σπέτσες, με την προϋπόθεση της δωρεάν παραχώρησης χώρου από το Υπουργείο Εσωτερικών, με την αιτιολογία της δυσκολίας πρόσβασης (νησί). Επιπλέον προτείνεται η λειτουργία Γραφείου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στο Κρανίδι, με την προϋπόθεση της δωρεάν παραχώρησης χώρου από το Υπουργείο Εσωτερικών, με την αιτιολογία της δυσκολίας πρόσβασης (εξυπηρέτηση ορεινών περιοχών).



Θέματα που πρέπει να επιλυθούν προ της συστέγασης:

Εκτιμώμενο κόστος ενοποίησης:


Διαρρύθμιση χώρων

Μεταφορικά (έπιπλα, αρχείο, εξοπλισμός)

Πληροφορική και ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις

ΣΥΝΟΛΟ


10.000 €

14.000 €

12.000 €

36.000 €




Μηνιαίο ελάχιστο όφελος ενοποίησης:


Μισθώματα

Λειτουργικά έξοδα (ρεύμα, τηλέφωνο, ύδρευση, θέρμανση)

Επιδόματα θέσεων ευθύνης

ΣΥΝΟΛΟ


3.462 €

986 €

0 €

4.448 €


Συνεπώς το κόστος μεταστέγασης θα αποσβεστεί σε 8,1 μήνες.




Νομός Αρκαδίας





ΔΟΥ

ΕΣΟΔΑ ΔΟΥ

(σε χιλ. €)

ΕΣΟΔΑ ΤΕΛΩΝΕΙΩΝ (σε χιλ. €)

ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ (σε χιλ. €)

ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΝΑΛΛΑΣ

ΣΟΜΕΝΩΝ

% ΕΣΟΔΩΝ ΔΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΝΟΜΟΥ
ΔΗΜΗΤΣΑΝΑΣ

3.493

0

3.493

6.537

3,11%
ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ

4.027

0

4.027

6.248

3,58%
ΠΑΡΑΛΙΟΥ ΑΣΤΡΟΥΣ

9.252

0

9.252

9.652

8,23%
ΤΡΙΠΟΛΕΩΣ

80.016

377

80.393

53.571

71,19%
ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ

15.613

0

15.613

10.695

13,89%
ΣΥΝΟΛΟ ΝΟΜΟΥ

112.401

377

112.778

86.702

100%




Η Τρίπολη αποτελεί την Πρωτεύουσα του Νομού, οπότε θα ενοποιηθούν εκεί όλες οι ΔΟΥ του Νομού.

ΔΟΥ Τρίπολης:



ΔΟΥ ΥΠΟ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΥΠΑΛ

ΛΗΛΟΙ

ΩΦΕΛΙΜΗ

ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΜΗΝΙΑΙΟ

ΜΙΣΘΩΜΑ (€)

ΔΟΥ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ*

ΩΦΕΛΙΜΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΜΗΝΙΑΙΟ

ΜΙΣΘΩΜΑ (€)


ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ

5

180 τ.μ.

1.115

ΤΡΙΠΟΛΗΣ

65

510 τ.μ.

4.655


ΔΗΜΗΤΣΑΝΑΣ

4

130 τ.μ.

998


ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ

4

140 τ.μ.

822


ΠΑΡΑΛΙΟΥ ΑΣΤΡΟΥΣ

8

125 τ.μ.

513


* Στην ενοποιημένη ΔΟΥ

Και οι 5 ΔΟΥ στεγάζονται σε μισθωμένα κτίρια. Το κτίριο της ΔΟΥ Τρίπολης επαρκεί οριακά για τη συστέγαση της ενοποιημένης ΔΟΥ, όπου έχει λήξει η μίσθωση από 31/3/2011. Επιπλέον η Τρίπολη αποτελεί την πρωτεύουσα του Νομού.

Άρα προτείνεται η άμεση μεταστέγαση των ΔΟΥ Μεγαλόπολης, Δημητσάνας, Λεωνιδίου και Παράλιου Άστρους στο κτίριο της ΔΟΥ Τρίπολης.

Επιπλέον προτείνεται η λειτουργία Γραφείων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στο Λεωνίδιο, στο Παράλιο Άστρος και στη Μεγαλόπολη, με την προϋπόθεση της δωρεάν παραχώρησης χώρου από το Υπουργείο Εσωτερικών, με την αιτιολογία της δυσκολίας πρόσβασης (εξυπηρέτηση ορεινών περιοχών). Επίσης προτείνεται η λειτουργία Γραφείου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στη Δημητσάνα, με την προϋπόθεση της δωρεάν παραχώρησης χώρου από το Υπουργείο Εσωτερικών, με την αιτιολογία της δυσκολίας πρόσβασης (ορεινή περιοχή).

Θέματα που πρέπει να επιλυθούν προ της συστέγασης:

Εκτιμώμενο κόστος ενοποίησης:


Διαρρύθμιση χώρων

Μεταφορικά (έπιπλα, αρχείο, εξοπλισμός)

Πληροφορική και ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις

ΣΥΝΟΛΟ


5.000 €

25.000 €

15.000 €

45.000 €




Μηνιαίο ελάχιστο όφελος ενοποίησης:


Μισθώματα

Λειτουργικά έξοδα (ρεύμα, τηλέφωνο, ύδρευση, θέρμανση)

Επιδόματα θέσεων ευθύνης

ΣΥΝΟΛΟ


3.448 €

2.072 €

750 €

6.270 €


Συνεπώς το κόστος μεταστέγασης θα αποσβεστεί σε 7,2 μήνες.



Νομός Κορινθίας





ΔΟΥ

ΕΣΟΔΑ ΔΟΥ

(σε χιλ. €)

ΕΣΟΔΑ ΤΕΛΩΝΕΙΩΝ (σε χιλ. €)

ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ (σε χιλ. €)

ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΝΑΛΛΑΣ

ΣΟΜΕΝΩΝ

% ΕΣΟΔΩΝ ΔΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΝΟΜΟΥ
ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ

12.280

0

12.280

16.382

5,3%
ΚΙΑΤΟΥ

29.354

7.425

36.779

29.747

12,66%
ΚΟΡΙΝΘΟΥ

190.196

908.309

1.098.505

99.345

82,04%
ΣΥΝΟΛΟ ΝΟΜΟΥ

231.830

915.734

1.147.564

145.473

100%


Η Κόρινθος αποτελεί την Πρωτεύουσα του Νομού, οπότε θα ενοποιηθούν εκεί όλες οι ΔΟΥ του Νομού.

ΔΟΥ Κορίνθου



ΔΟΥ ΥΠΟ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΥΠΑΛ

ΛΗΛΟΙ

ΩΦΕΛΙΜΗ

ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΜΗΝΙΑΙΟ

ΜΙΣΘΩΜΑ (€)

ΔΟΥ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ*

ΩΦΕΛΙΜΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΜΗΝΙΑΙΟ

ΜΙΣΘΩΜΑ (€)


ΚΙΑΤΟΥ

21

400 τ.μ.

4.695

ΚΟΡΙΝΘΟΥ

96

980 τ.μ.

Ιδιόκτητο ΤΑΙΠΕΔ


ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ

14

280

2.641


* Στην ενοποιημένη ΔΟΥ

Η ΔΟΥ Κιάτου και η ΔΟΥ Ξυλοκάστρου στεγάζονται σε μισθωμένα κτίρια, ενώ η ΔΟΥ Κορίνθου στεγάζεται σε ιδιόκτητο κτίριο του ΤΑΙΠΕΔ. Επιπλέον η Κόρινθος αποτελεί την πρωτεύουσα του Νομού.

Άρα προτείνεται η άμεση μεταστέγαση των ΔΟΥ Κιάτου και Ξυλοκάστρου στο κτίριο της ΔΟΥ Κορίνθου.

Προτείνεται η λειτουργία Γραφείων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στο Κιάτο και στο Ξυλόκαστρο, με την προϋπόθεση της δωρεάν παραχώρησης χώρου από το Υπουργείο Εσωτερικών, με την αιτιολογία της δυσκολίας πρόσβασης (εξυπηρέτηση ορεινών περιοχών).

Θέματα που πρέπει να επιλυθούν προ της συστέγασης:

Εκτιμώμενο κόστος ενοποίησης:


Διαρρύθμιση χώρων

Μεταφορικά (έπιπλα, αρχείο, εξοπλισμός)

Πληροφορική και ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις

ΣΥΝΟΛΟ


20.000 €

24.000 €

9.000 €

53.000 €




Μηνιαίο ελάχιστο όφελος ενοποίησης:


Μισθώματα

Λειτουργικά έξοδα (ρεύμα, τηλέφωνο, ύδρευση, θέρμανση)

Επιδόματα θέσεων ευθύνης

ΣΥΝΟΛΟ


7.336 €

2.493 €

900 €

10.729 €


Συνεπώς το κόστος μεταστέγασης θα αποσβεστεί σε 4,9 μήνες.



Νομός Λακωνίας



ΔΟΥ

ΕΣΟΔΑ ΔΟΥ

(σε χιλ. €)

ΕΣΟΔΑ ΤΕΛΩΝΕΙΩΝ (σε χιλ. €)

ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ (σε χιλ. €)

ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΝΑΛΛΑΣ

ΣΟΜΕΝΩΝ

% ΕΣΟΔΩΝ ΔΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΝΟΜΟΥ
ΓΥΘΕΙΟΥ

8.815

421

9.236

12.293

11,02%
ΜΟΛΑΩΝ

17.713

93

17.806

22.304

22,15%
ΣΚΑΛΑΣ

8.414

0

8.414

13.444

10,52%
ΣΠΑΡΤΗΣ

45.023

0

45.023

47.586

56,30%
ΣΥΝΟΛΟ ΝΟΜΟΥ

79.965

514

80.479

95.627

100%




Η Σπάρτη αποτελεί την Πρωτεύουσα του Νομού, οπότε θα ενοποιηθούν εκεί όλες οι ΔΟΥ του Νομού.

Επιπρόσθετα η Επιτροπή προτείνει την ενοποίηση της ΔΟΥ Κυθήρων με τη ΔΟΥ Σπάρτης, εξαιτίας βέλτιστης ακτοπλοϊκής σύνδεσης με το λιμάνι Νεάπολης Βοιών, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου.

ΔΟΥ Σπάρτης:



ΔΟΥ ΥΠΟ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΥΠΑΛ

ΛΗΛΟΙ

ΩΦΕΛΙΜΗ

ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΜΗΝΙΑΙΟ

ΜΙΣΘΩΜΑ (€)

ΔΟΥ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ*

ΩΦΕΛΙΜΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΜΗΝΙΑΙΟ

ΜΙΣΘΩΜΑ (€)


ΣΚΑΛΑΣ

6

190 τ.μ.

1.467

ΣΠΑΡΤΗΣ

84

574 τ.μ.

4.255


ΓΥΘΕΙΟΥ

9

170 τ.μ.

2.935


ΜΟΛΑΩΝ

11

240 τ.μ.

2.201


ΚΥΘΗΡΩΝ

9

90 τ.μ.

880


* Στην ενοποιημένη ΔΟΥ

Και οι 4 ΔΟΥ στεγάζονται σε μισθωμένα κτίρια. Η Σπάρτη αποτελεί την πρωτεύουσα του Νομού, ωστόσο το κτίριο της ΔΟΥ Σπάρτης δεν επαρκεί για τη στέγαση όλων των ΔΟΥ του Νομού.

Άρα προτείνεται η άμεση μεταστέγαση της ΔΟΥ Σκάλας στο κτίριο της ΔΟΥ Σπάρτης, στο οποίο επαρκούν οι χώροι για τη συστέγαση της και η παραμονή των ΔΟΥ Γυθείου και Μολάων στα υφιστάμενα κτίρια, μέχρι να διενεργηθεί διαγωνισμός και να βρεθεί νέο κτίριο, το οποίο θα στεγάσει όλες τις ΔΟΥ του Νομού.

Προτείνεται η λειτουργία Γραφείου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στα Κύθηρα, με την προϋπόθεση της δωρεάν παραχώρησης χώρου από το Υπουργείο Εσωτερικών, με την αιτιολογία της δυσκολίας πρόσβασης (νησί). Επιπλέον προτείνεται η λειτουργία Γραφείων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στους Μολάους, στο Γύθειο και Σκάλα, με την προϋπόθεση της δωρεάν παραχώρησης χώρου από το Υπουργείο Εσωτερικών, με την αιτιολογία της δυσκολίας πρόσβασης (εξυπηρέτηση ορεινών περιοχών).

Θέματα που πρέπει να επιλυθούν προ της συστέγασης:

Εκτιμώμενο κόστος ενοποίησης:


Διαρρύθμιση χώρων

Μεταφορικά (έπιπλα, αρχείο, εξοπλισμός)

Πληροφορική και ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις

ΣΥΝΟΛΟ


0 €

60.000 €

15.000 €

75.000 €




Μηνιαίο ελάχιστο όφελος ενοποίησης:


Μισθώματα

Λειτουργικά έξοδα (ρεύμα, τηλέφωνο, ύδρευση, θέρμανση)

Επιδόματα θέσεων ευθύνης

ΣΥΝΟΛΟ


7.483 €

2.285 €

750 €

10.518 €


Συνεπώς το κόστος μεταστέγασης θα αποσβεστεί σε 7,1 μήνες.




Νομός Μεσσηνίας



ΔΟΥ

ΕΣΟΔΑ ΔΟΥ

(σε χιλ. €)

ΕΣΟΔΑ ΤΕΛΩΝΕΙΩΝ (σε χιλ. €)

ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ (σε χιλ. €)

ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΝΑΛΛΑΣ

ΣΟΜΕΝΩΝ

% ΕΣΟΔΩΝ ΔΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΝΟΜΟΥ
ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

135.694

348.950

484.644

104.779

76,15%
ΜΕΣΣΗΝΗΣ

12.455

0

12.455

20.352

6,99%
ΠΥΛΟΥ

8.912

32

8.944

12.956

5%
ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ

21.137

19

21.156

29.018

11,86%
ΣΥΝΟΛΟ ΝΟΜΟΥ

178.198

349.001

527.199

167.105

100%


Η Καλαμάτα αποτελεί την Πρωτεύουσα του Νομού, οπότε θα ενοποιηθούν εκεί όλες οι ΔΟΥ του Νομού.



ΔΟΥ Καλαμάτας:



ΔΟΥ ΥΠΟ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΥΠΑΛ

ΛΗΛΟΙ

ΩΦΕΛΙΜΗ

ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΜΗΝΙΑΙΟ

ΜΙΣΘΩΜΑ (€)

ΔΟΥ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ*

ΩΦΕΛΙΜΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΜΗΝΙΑΙΟ

ΜΙΣΘΩΜΑ (€)


ΠΥΛΟΥ

9

160 τ.μ.

2.490

ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

103

1.530 τ.μ.

18.290


ΜΕΣΣΗΝΗΣ

19

180 τ.μ.

2.013


ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ

17

280 τ.μ.

2.260


* Στην ενοποιημένη ΔΟΥ

Και οι 4 ΔΟΥ στεγάζονται σε μισθωμένα κτίρια. Το κτίριο της Καλαμάτας επαρκεί για τη συστέγαση όλων των ΔΟΥ του Νομού. Επιπλέον η Καλαμάτα αποτελεί την πρωτεύουσα του Νομού.

Άρα προτείνεται η άμεση μεταστέγαση όλων των ΔΟΥ του Νομού στο κτίριο της ΔΟΥ Καλαμάτας.

Προτείνεται η λειτουργία Γραφείων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στην Κυπαρισσία και στην Πύλο, με την προϋπόθεση της δωρεάν παραχώρησης χώρου από το Υπουργείο Εσωτερικών, με την αιτιολογία της δυσκολίας πρόσβασης (εξυπηρέτηση ορεινών περιοχών).

Επιπλέον προτείνεται η λειτουργία Γραφείου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στη Μεσσήνη με την προϋπόθεση της δωρεάν παραχώρησης χώρου από το Υπουργείο Εσωτερικών, με την αιτιολογία της δυσκολίας πρόσβασης (εξυπηρέτηση περιοχών μεγάλης έκτασης).

Θέματα που πρέπει να επιλυθούν προ της συστέγασης:

Εκτιμώμενο κόστος ενοποίησης:


Διαρρύθμιση χώρων

Μεταφορικά (έπιπλα, αρχείο, εξοπλισμός)

Πληροφορική και ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις

ΣΥΝΟΛΟ


0 €

34.000 €

11.000 €

45.000 €




Μηνιαίο ελάχιστο όφελος ενοποίησης:


Μισθώματα

Λειτουργικά έξοδα (ρεύμα, τηλέφωνο, ύδρευση, θέρμανση)

Επιδόματα θέσεων ευθύνης

ΣΥΝΟΛΟ


6.763 €

2.501 €

250 €

9.514 €


Συνεπώς το κόστος μεταστέγασης θα αποσβεστεί σε 4,7 μήνες.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου