Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Ο Αρκάς Νίκος Ντάνος υποψήφιος εκπρόσωπος των εργαζομένων για το Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Επιδίωξή μου είναι να είμαι εκπρόσωπος ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις εκλογές της 5ης Δεκεμβρίου
,Μετά από μία πορεία χρόνων στο Σιδηρόδρομο και αντίστοιχη ενασχόληση μου με τα κοινά, πήρα την απόφαση να θέσω τον εαυτό μου και πάλι στην κρίση σας και να ζητήσω την ψήφο σας για το αξίωμα του μέλους εκπροσώπου εργαζομένων στο Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η απόφαση αυτή είναι αποκλειστικά και μόνο δική μου και δεν είναι προϊόν του <<σωλήνα>>, ούτε προκατασκευασμένη.
Στόχος μου να σας εκπροσωπήσω επάξια στο Δ.Σ., στηρίζοντας τα νόμιμα συμφέροντά σας, καθώς και τα νόμιμα συμφέροντα της εταιρίας απέναντι σε τρίτους, στηρίζοντας τη διαφάνεια προς όλες της κατευθύνσεις και για όλα τα θέματα και πρόσωπα. 
Επιδίωξή μου είναι να είμαι εκπρόσωπος ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στους οποίους και ΜΟΝΟ θα έχω υποχρέωση να λογοδοτώ και να ενημερώνω τακτικά για όλα τα θέματα. 
Η εμπειρία μου από την πολυετή συνδικαλιστική μου δράση και η ενεργός παρουσία και συμμετοχή μου στην αντιμετώπιση διαφόρων σοβαρών προβλημάτων και καταστάσεων, καθώς και η γνωριμία και η επαφή με όλους σχεδόν τους συναδέλφους αποτελεί εγγύηση και για την παραπέρα δράση μου ως εκπροσώπου σας στο Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Οι δύσκολες μέρες που περνούν και οι Σιδηροδρομικοί απαιτούν σοβαρότητα, νηφαλιότητα, συνεργασία, συναδελφοσύνη, ετοιμότητα και γενικά όλα εκείνα τα στοιχεία και τις ιδιότητες που θα συντελέσουν, ώστε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες με τις κατά το δυνατόν λιγότερες συνέπειες. 
Σας καλώ λοιπόν να με εμπιστευτείτε με την ψήφο σας και να είστε βέβαιοι ότι θα ανταποκριθώ στις προσδοκίες σας. 



Με Σεβασμό και Εκτίμηση

Νικόλαος Ντάνος

Μηχανοδηγός-Αντ/πος Ε.Κ.Π.-Π.Ο.Σ

2 Δεκεμβρίου 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου