Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Τσιώλης: Ήμουν πιεσμένος και ψυχολογικά


Συνέντευξη εφ όλης της ύλης έδωσε στο Sentra Fm 103.3 o πρπονητής του Αστέρα Τρίπολης Σάκης Τσιώλης μιλώντας για τη μεγάλη νίκη επί του ΠΑΟΚ , την απόλυση Ζαρντίμ και τους στόχους της ομάδας του.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Τσιώλη στονSentra 103,3:
Για το αν μπορεί να οριοθετήσει πλέον τους στόχους του Αστέρα; 
«Τώρα βλέπουμε τα πλέι οφ με μεγαλύτερη αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση. Η χθεσινή μας νίκη επί του ΠΑΟΚ μας δείχνει ότι μπορούμε να καταφέρουμε. Επίσης μας δίνει αυτοπεποίθηση να διεκδικήσουμε και καλύτερο από την 4ηθέση στα πλέι οφ. Μέχρι εκεί βεβαίως μας ενδιαφέρει να τερματίσουμε όσο το δυνατόν ψηλότερα μπορούμε στο πρωτάθλημα. Να μην υπάρχει ομάδα πάνω από εμάς ώστε κανείς να μην έχει πλεονέκτημα βαθμών»





Για το ματς με τον ΠΑΟΚ και αν ήταν δύσκολο; 
«Ηταν από κάθε άποψη. Για την ακρίβεια στα 17 χρόνια που είμαι προπονητής ήταν πραγματικά από τα 2-3 ποιο δύσκολα παιχνίδια που είχα να αντιμετωπίσω. Ημουν πιεσμένος και ψυχολογικά, καθώς δεν ήθελα να φύγει ο ΠΑΟΚ βαθμολογικά και ήθελα να δώσουμε στον κόσμο μας και την Ελλάδα την πεποίθηση ότι είμαστε ικανοί σαν ομάδα να πάμε ψηλά φέτος. Αγωνιστικά δεν είχαμε τίποτα περισσότερο από τα περισσότερα παιχνίδια μας. Συνδυαστικό γρήγορο παιχνίδι με αυτοματισμούς, μέσα από την ποιότητα που διαθέτουν οι παίκτες μας».


Για την απόλυση του Ζαρντίμ από τον Ολυμπιακό: 
«Προσωπικά δεν με εξέπληξε. Πάντα οι καθηγητές μου στο ποδόσφαιρο μου έλεγαν ότι ο προπονητής πρέπει να έχει δύο βαλίτσες. Μία για την ομάδα που πηγαίνει και μία έτοιμη στο αυτοκίνητο για να φύγει. Για τον Ζαρντίμ το περίμενα, ήταν αναμενόμενο. Γιατί εδώ και καιρό υπήρχε μια πίεση προς την κατεύθυνση αυτή και με τους παράγοντες που υπάρχουν. Η εύκολη λύση είναι να φύγει ο προπονητής, όταν κάποια πράγματα δεν πάνε καλά και για να καλυφθούν κάποια άλλα. Ο Ολυμπιακός δεν έπαιζε ελκυστικό ποδόσφαιρο και την πλήρωσε ο Ζαρντίμ. Ηταν υποψιασμένος πάντως, ενώ θέλω να τους δώσω συγχαρητήρια για τις δηλώσεις του είπε ότι αισθάνεται ευτυχής που ο Ολυμπιακός του έδωσε αυτή την ευκαιρία. Ετσι πρέπει να αντιμετωπίζεις το ποδόσφαιρο, αλλιώς αυτοκτονείς (σ.σ. γέλια)»


Για το αν έχει αντιμετωπίσει περίεργες καταστάσεις στην καριέρα του: 
«Κατά' αρχν στα τόσα χρόνια που είμαι προπονητής, ζήτημα να έχω χωρίς δουλειά για μια εβδομάδα. . Βεβαίως έχω περάσει κι εγώ δύσκολα με περίεργους παράγοντες που ξεπέρασαν τα όρια. Συνέβησαν τέτοια περιστατικά πριν αναλάβω τον Αρη (σ.σ. φωτογράφισε τον Ολυμπιακό Βόλου)».


Πηγή:www.sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου